19 January 2009

Jehovah is love

When I am down, God my Heavenly Father always reminds me that He is with me. Thank God that He adopted me through the Lord Jesus Christ, or else I wouldn't have such a wonderful omnipotent and omniscient Father, who knows what I need and leads me along.



耶和华是爱



耶和华是爱

让我安歇青草溪水边

神令我省察心中的幽暗共度每一天



耶和华是爱

在困境中他保守引领

神为我摆设丰盛的恩典

再危难也不改变



在世间主恩与共

他的爱常在我身边

神为我施恩惠保守勉励

共同度此生



耶和华是爱

让我安歇青草溪水边

无限满足快乐涌自心田

再危难也不改变


野地的花

野地的花,穿著美麗的衣裳,

天空的鳥兒,從來不為生活忙。

慈愛的天父,天天都看顧,

祂更愛世上人,為他們預備永生的路。


一切需要,天父已經都知道,

若心中煩惱,讓祂為你除掉。

慈愛的天父,天天都看顧,

祂是全能的主,信靠祂的人真是有福。